top of page

ריטריט 2023

ריטריט הוא הזמן הפרטי שלנו עם עצמנו. הוא הזדמנות להכיר את עצמנו לעומק, להתבונן בחיינו, לחשוב על הדרך שבה אנו צועדים, לחוות את ההווה, להיות כאן ועכשיו, לסלוח לעצמנו על טעויות העבר, לנשום עמוק ולקבל את עצמנו כפי שאנחנו.

אם נחשוב לעומק על המשמעות האמיתית של המילה ריטריט (RETREAT) ונפרק אותה לגורמים, נקבל הסבר מדויק לתופעה המרתקת שסוחפת אחריה ישראלים רבים בחיפוש אחר זמן איכות עם עצמם.


משמעותו העיקרית של הפועל TO TREAT היא לטפל. משמעותה של התחילית RE היא מחדש, שוב, פעם נוספת. ריטריט הוא טיפול מחדש. במי? בנו, בעצמנו ובעולם הפנימי שלנו. הטיפול מחדש הוא הזדמנות להתבונן בחיים מנקודת מבט אחרת, טבעית יותר, פנימית יותר. למה? מפני שרק התבוננות פנימית יכולה לספק לנו תובנות משמעותיות לגבי עצמנו ולאפשר לנו להניע שינוי אמיתי בחיינו.


הריטריט מסייע לנו להתבונן פנימה, זו בעצם התמצית של הריטרט. אפשר להשיג אותה באמצעות הפעילויות שהוא מציע למשתתפים וכן בריכוז, במיקוד, ביצירה ובשקט. הריטריט מסייע לנו לטפל בעצמנו מחדש, לחשוב על עצמנו שוב ולתת לעצמנו עדיפות כדי שנוכל לחבור אל האני הפנימי שלנו, לחזק ולהעצים אותו הרחק מהעולם החיצוני ומהניסיונות הבלתי נלאים שלו לעצב אותנו, להגדיר אותנו ואף להגביל אותנו.


אם כל זה נשמע לכם טוב, זה מפני שזה באמת טוב. כל אחד מאיתנו זקוק לזמן איכות עם עצמו מפעם לפעם כדי להתוודע אל האני הפנימי, לחזק את הביטחון, לחדש הקשר עם העצמי ולהעצים את האישיות. אפשר להשיג את כל זה גם בלי מסגרת של ריטריט – בנוחות של הבית או בפינה מבודדת בחיק הטבע, אך כדאי ומומלץ להשתתף בריטריט בהנחיית מדריכים מוסמכים באתרי נופש ייעודיים שמציעים לנופשים ריחוק מהעולם המוכר, ניתוק מלא מהשגרה והזדמנות להאט את הקצב כדי למצוא רוגע ושלווה.


ריטריט מיועד לכולם ומאפשר לכל אחד למצוא בו את מקומו, בין שהוא נוטה לרוחניות ובין שלא. למעשה, דווקא אנשים שאינם עוסקים ברוחניות, עשויים להפיק תועלת מפסק הזמן המועיל שהריטריט מאפשר. וזוהי המטרה העיקרית של הריטריט – לאפשר לכם ליהנות מפסק זמן איכותי, לחוות רוגע ושלווה ולהתנסות בפעילויות משמעותיות שתורמות לבריאותכם הרגשית, הנפשית והגופנית, מחזקות ומעצימות אתכם.

כולנו זקוקים לפסק זמן מדי פעם, וכולנו רוצים לחיות חיים מספקים, מלאים, רגועים ומאושרים. אך לא כולנו יודעים איך למצוא את זה או מה צריך לעשות לשם כך. ובדיוק בשביל זה נוצר הריטריט – כדי לאפשר לנו לצאת לרגע מהמרוץ ולחזור אליו מחוזקים.


רי-טריט (Re-Treat) מתוך הבנה שכשאדם בוחר לצאת לריטריט הוא באמת נותן לעצמו מתנה, "טריט", והמתנה הזאת אינה מובנת מאליה. נקודת המבט שלנו זהה לנקודת המבט הבודהיסטית, הדרך דומה אך משודרגת.




אנחנו, מור ואביב, מתרגשות להזמין אתכן.ם לריטריט הפילאטיס המשותף שלנו!

בחרנו עבורכם יעד קסום מוקף בטבע, הרחק מהסביבה הטבעית ומהסחות הדעת. מקום שיהווה מרחב מוגן, עוטף, מרגיע ומפנק. דאגנו לכל הצרכים (גם אלה שלא חשבתם עליהם) קטנים כגדולים. בעזרת סדר יום קבוע ומוגדר, בשילוב תרגול, נופש ושקט, נלך איתכם יד ביד בדרך להשגת המטרה הרצויה.


אנחנו מאמינות שהחוויות שאנו עוברים בדרך מעצבות את חיינו. המטרה שלנו היא לחבר בין אנשים, להעביר אותם תהליך חוויתי של הרחבת תודעה שבסופו יתחברו חזרה פנימה, לרגע הזה, לכאן ועכשיו, למה שנכון וטוב עבורם. התוצאה תהייה שלווה פנימית, שמחה ותחושת חופש.


אנחנו מציעות לכם.ן 3 ימים של ניתוק מהטירוף היומיומי… העצמה אישית ואנושית, חיבור טהור לגוף שלנו תוך כדי תנועה ותרגול שיטת הקונטרולוג׳י, הנועדה להשיב לנו את הפוקוס, והשליטה בגוף ובנפש שלנו כאחד. במרחב קסום ביער, לרקע נופיה הקסומים והפסטרוליים של רמת הגולן, עם חיבוק ענק של הטבע העוטף אותנו… בואו להינות מסוף שבוע מיוחד במינו.




bottom of page