top of page

הקפסולות של ג'וס פלאס

עודכן: 11 בנוב׳ 2021

מה תמצאו בקפסולות של ג'וס פלאס?

30 סוגים של פירות וירקות שעברו תהליך מיוחד והפכו למשהו קל, מהיר ובריא לצריכה.


למה זה חשוב וטוב לגוף שלנו?

כי שפע הויטמינים והמינרלים שקיימים במיצוי של הפירות והירקות שיש בקפסולות, יעזרו לגוף שלך להתחזק ולחזק את המערכת החיסונית שלך ויתנו לגופך את כל מה שהוא צריך כדי להיות חיוני ובריא.

כי בטח גם לך ידוע שאם אנחנו רוצים להרגיש טוב באמת, להיות חיוניים ומלאי אנרגיה, הגוף שלנו זקוק לוויטמינים ולמינרלים בכמות שתזין את גופנו ותתן לו את כל מה שהוא צריך.

אבל מכיוון שרובנו לא באמת מצליחים לצרוך את כמות הפירות והירקות המומלצת ביום, זה מוביל לחוסרים מצטברים שעשויים לבוא לידי ביטוי בתופעות גופניות שונות, החל מעייפות וחוסר אנרגיה וכלה בדברים מטרידים יותר…


היום, בגלל שבעידן שבו אנחנו חיים, יש כל כך הרבה גורמים שמאתגרים את הגוף שלנו ויוצרים מצב שבו הוא צריך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להתנקות ולתפקד היטב – זיהום האוויר, החשיפה המתמשכת לקרינה הסלולרית, המזון המתועש שיש בכל פינה והסטרס שאופף את קצב החיים המודרני, אנחנו חייבים לדאוג לכך שגופנו יקבל את כל החומרים שגם יאפשרו לגוף להתנקות וגם יעזרו לו לשמור על תפקוד תקין…

כי בלי הגוף שלנו אין לנו באמת קיום.

ובלי בריאות, אנחנו לא באמת יכולים ליהנות מהחיים!


אז חלקנו באמת מנסים להיות מודעים לדברים שאנחנו מכניסים לגופנו. אנחנו מנסים לאכול נכון ובריא, אבל זה לא קל, כי אנחנו עמוסים וממהרים, ואז יוצא שאנחנו "חוטפים" על הדרך משהו לאכול. ואם להיות כנים, אצל רבים מאיתנו, בדרך כלל זה לא פרי או ירק.


כולנו יודעים שזאת אחת הדרכים לחבל בגוף שלנו ובבריאות שלנו, ומבטיחים לעצמנו שזה ישתנה, אבל זה לא באמת קורה. אז אנחנו ממשיכים לרוץ… לחיות בסטרס ולאכול מה שזמין ונוח. ואז האכילה שלנו לא בריאה ולא מבוקרת.


מחקרים עדכניים מצאו שכדי שגופנו יפעל היטב, אנחנו צריכים לאכול בין 7 ל- 13 סוגים של פירות וירקות ביום!

וכמו שאתם בטח מתארים לעצמכם, רובנו לא באמת מצליחים לצרוך את הכמות הזו. לפעמים אפילו לא בשבוע שלם!!! דבר שמוביל לחוסרים חריפים בוויטמנים, במינרלים ובפיטו-נוטריינטים שלא מאפשרים לגוף שלנו ולמערכת החיסון שלנו לתפקד באופן אופטימלי ולהיות חזקים ובריאים.

הפתרון שחברת ג'וס פלאס (השוייצרית-אמריקאית) מצאה הוא פיתוח של שני מוצרים משלימים ונהדרים שיכולים לעזור לנו גם להכניס לגופנו את כל מה שהוא צריך בקלות ובזמן קצר וגם להמשיך את הזרימה של חיינו (קפסולות והשייקים- נדבר כאן ראשית על הקפסולות ובפוסט נוסף על השיקיים).

מדובר בקפסולות שיש בהן 30 סוגים של פירות, ירקות ופירות יער שעוזרות לנו לגשר על הפער בין כמות הפירות והירקות שאנחנו אוכלים בפועל לבין מה שאנו צריכים לאכול בכל יום ונותנות לנו את האפשרות ליהנות מכל היתרונות שיש בפירות ובירקות – פיטו-נוטריאנטים, ויטמינים מינרלים ונוגדי חמצון שחיוניים לגוף.


אז אם חשוב לך לחזק את גופך ואת המערכת החיסונית שלך - זה הפתרון המושלם בשבילך.


הקפסולות מכילות פירות וירקות שעברו תהליך של ייבוש בהקפאה ונטחנו – תהליך ששומר על הערכים התזונתיים הנפלאים (הויטמינים, המינרלים והפיטו-נוטריאנטים שיש בהם) ומאפשרת לחומרים שבירקות והפירות הטריים להישאר פעילים גם בתוך הקפסולות (יעילות שהוכחה במחקרים רבים שנעשו בבתי חולים ובאוניברסיטאות מובילות בעולם).

חוות הדעת על הקפסולות של ג'וס פלאס שמצטברות עם השנים הן מדהימות! אנשים מדווחים על שיפור בתחושה הכללית, באנרגיה גבוהה יותר, בעור פנים קורן יותר ובשיער בריא וחזק יותר.


מכיוון שמדובר בפירות וירקות טבעיים ולא בתוסף מזון שהונדס במעבדה, יש לקפסולות כמה יתרונות חשובים

ראשית, הן מספקות לגופנו את הטבע ואת כל המרכיבים הנהדרים שבפירות ובירקות וללא הסוכר שיש בפירות.

הן נמצאו כנהדרות לנשים בהריון, כי זה מאפשר לנשים לתת לגופן את כל הערכים התזונתיים החשובים שבזמן הריון זה קריטי.

זה מצויין לחולי קוליטיס וקרון (בזמן התקפה), כי זה מאפשר להם לצרוך את הויטמינים והמינרלים שיש בפירות וירקות מבלי לאכול את הפירות והירקות עצמם (שגורמים להם לתגובות לא טובות).

ואפשר לצרוך אותן במגוון דרכים, החל מבליעת הקפסולות וכלה בפיזור של האבקה על סלטים, ביוגורט או בכל דרך יצירתית אחרת שתמצאו




מה תמצאו בקפסולות?


פירות

חמוציות, אננס, תפוח, שזיף, אפרסק, פפאיה, תמר, תפוז, דובדבנים.



פירות יער

רימון, אוכמניות שחורות, אוכמניות כחולות, חמוציות, פטל, פטל שחור, פרי הסמבוק, דומדמניות אדומות, דומדמניות שחורות וענבי קונקורד.





ירקות

פטרוזיליה, תרד, שום, גזר, ברוקולי, סלק, עגבניה, כרוב וקייל.





מחקרים רבים שבוצעו באונברסיטאות מובילות בעולם ובבתי חולים מצאו שהוויטמינים שנמצאים במוצר מחזקים את מערכת החיסון, שיש בהם נוגדי דלקת, שהם תומכים בכלי הדם ומסייעים לאיזון כללי של הגוף ואפילו תומכים בשיקום הגוף אחרי מחלות וניתוחים!


אז איך הקפסולות יכולות לסייע לאורח החיים היומיומי שלנו?

  • בקפסולות של ג'וס פלאס יש ויטמין C שיכול לתמוך ביצירת קולגן שעוזר לתפקוד תקין של השיניים והחניכיים.

  • הן מכילות ויטמין A, ויטמין C וחומצה פולית שגם הם עוזרים לתפקוד תקין של המערכת החיסונית.

  • הן מכילות ויטמין C וויטמין E. שני הוויטמינים הללו עוזרים להגן על תאי הגוף מתהליכי חמצון שמתרחשים כשמתחיל חוסר איזון בין רדיקלים חופשיים (שמזיקים לתאים) ובין נוגדי חמצון (שמגנים על התאים).

  • הקפסולות מכילות ויטמין A שעוזר לשמור על עור תקין וויטמין C שתומך בייצור של קולגן שכמובן עוזר לתפקוד של העור.

  • ויטמין C, מסייע לייצור של קולגן שעוזר לתפקוד תקין של כלי הדם.

  • הן מכילות ויטמין C וויטמין E, שתורמים להגנה על התאים מפני תהליכי חמצון וכתוצאה מכך נמצא שיש להם השפעה חיובית על הדי.אן.איי.

וד מיעעכעכ


יתרונות

יתרונות נוספים שכדאי שתכירו:

  • הפירות והירקות נקיים מריסוס והדברה.

  • לא מדובר בויטמינים שהונדסו ויוצרו במעבדה אלא ממש בפירות ובירקות טריים שעברו תהליך מיוחד והוכנסו לקפסולות.

  • הפירות והירקות מגיעים היישר מחוות הגידול, נקטפים בשיא בשלותם, עוברים בזמן קצר מהשדה למפעל (כדי לשמור על הטריות), שם הם עוברים תהליך מיוחד של ייבוש בהקפאה ששומר על הערכים התזונתיים שלהם.

  • הקטיף של הפירות והירקות בשיא בשלות מאוד חשוב, ראשית כשהם נקטפים בטרם עת, יש בהם חומרים שהם לא בריאים לגופנו. שנית, החומרים המזינים נוצרים בשלב מאוחר של התפתחות הפרי או הירק, ולכן אם הם נקטפים בטרם עת, הם עדיין לא מגיעים למלוא הפוטנציאל שלהם מבחינת הוויטמינים והמינרלים שהגוף שלנו זקוק לו.

  • בקפסולות של ג'וס פלאס תמצאו שפע של ויטמינים, מינרלים ופיטו-נוטריינטים.

  • כל המרכיבים הם 100% טבעוניים (כולל החומר שממנו עשוייה הקפסולה עצמה).

  • תהליך הייבוש בהקפאה מאפשר לנו לצרוך כמות מכובדת של כל המרכיבים הנפלאים שיש בפירות ללא הסוכר, שכידוע לא עושה טוב לגוף שלנו וגם לא למשקל שלנו

  • המוצר עבר את אישור משרד הבריאות.

  • המוצר עובר תהליכים של בקרת איכות מהטובות בעולם.

  • הקפסולות ללא גלוטן.

  • וכמובן הן עברו בדיקות כשרות של הרבנות הראשית לישראל. כשר פרווה בהכשר. למהדרין מן המהדרין בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר.



מדובר במוצר שוויצרי-אמריקאי שקיים למעלה מ- 25 שנה שיש לו "קבלות".

מעבר לעדויות מרגשות של אנשים שחוו שינויים רדיקליים בעקבות הצריכה של הקפסולות, המוצר הוא מוצר נחקר מאוד ומחקרים קליניים רבים מצאו שהערך והיעילות של הקפסולות גבוהה מאוד וטובה לבריאות שלנו.





חברת ג'וס פלאס חרטה על דגלה ליצור קהילות ומשפחות בריאות בעולם ולעודד הרגלי אכילה נכונים ובריאים. לכן בשנים האחרונות היא מקיימת תוכנית מיוחדת לבריאות המשפחה שבה היא מאפשרת למשפחות שעומדות בקריטריונים לקבל את הקפסולות של הפירות והירקות עבור הילדים למשך 4 שנים בחינם!!!


למעלה ממליון משפחות נבדקו בשנים האחרונות ואלה הממצאים שמצאו על ההשפעה של צריכת הקפסולות של +Juice Plus על האנשים והילדים שמשתתפים בו.

תוכנית הבריאות למשפחה מתעדת את ההשפעות של מוצרי ג'וס פלאס+ על בריאותן ואיכות חייהן של משפחות הצורכות אותם ונמשכת 4 שנים.


תוצאות המחקר אחרי שנה של צריכת הקפסולות

71% מהילדים צורכים פחות מזון מהיר ומשקאות מסוכרים!

61% התחילו לאכול יותר פירות וירקות!

60% נעדרים פחות מבית הספר!

71% התחילו לשתות יותר מים!

הילדים והמשפחות ממש הצליחו לשנות הרגלים ופיתחו מודעות לתזונה ולאורח חיים בריא שיש לה השפעה נהדרת על הילדים וכמובן גם על כל דורות ההמשך של המשפחה.


מעניין אתכם?

צרו איתנו קשר מכאן, ונשמח לתת מענה לכל שאלה






bottom of page