Pilates & More

סטודיו לפילאטיס ותנועה
מור שבת בצלאל
צור יצחק, Israel

©כל הזכויות שמורות לסטודיו פילאטיס אנד מור / עוצב ע"י SITIX

חג עצמאות שמח


חג עצמאות שמח!! אז... איך עוברים את החג בכיף ובלי לעלות במשקל? כמה טיפים: 1) כארוחה מחוץ לבית מומלץ להתרכז בחלבונים וירק בלבד- גם אם כמות יותר גדולה של חלבון מהרגיל אבל רק חלבון. 2) העדיפו טחינה ביתית על פני חומוס מתועש (זכרו שאיננה היא מנת שומן אז לא ללא הגבלה). 3) יצאתם לפארק- אל תשבו כל היום על הדשא- קומו ושחקו עם הילדים - בכדור, תופסת, זה יעשה לכם טוב מכל ההיבטים. 4) שבו קצת בשמש וקבלו ויטמין D 5) זכרו שלא חשוב רק מה אנחנו אוכלים אלא גם כמה! לפני כל חריגה- עצרו והסתכלו, חשבו ותראי את המחר בבוקר בעייניכם. ואיך אפשר להנות מהיום הזה בלי המאכל הכי ישראלי- פלאפל: ** פלאפל** אין ספק שהוא - ה-מאכל הלאומי. מתקשר גם לפיתה, שקית חמוצים, גרגירים נוטפי שמן וריחות של ילדות. אז...

אפשר להכין פלאפל בגרסה הזו

או..

בגרסה בריאה קצת יותר ולא פחות טעימה.

קבלו מתכון שווה וקליל:

רכיבים:

גרגירי חומוס יבשים

כוסברה

פטרוזיליה

בצל גדול

שום

זרעי כוסברה טחונים, כורכום, מלח, פלפל, כמון.

סודה לשתייה- חצי כפית- לא חובה

אופן ההכנה:

משרים את החומוס במים (מומלץ לפחות 8 שעות).

מסננים, טוחנים עם הרבה ירק, בצל ושום, מוסיפים תיבול.

מגלגלים לכדורים או לקציצות שטוחות ואופים בתנור. כ 10 דק על 180 מעלות חום.

*אם העיסה לא מספיק רטובה, ניתן להוסיף קצת מים/טחינה. *אפשר להכין כמות גדולה ולהקפיא את התערובת.

טחינה בצד, סלט קצוץ עם לימון. יש יותר טוב מזה????. חג עצמאות שמח!!


#חגים #ללאגלוטן