Pilates & More

סטודיו לפילאטיס ותנועה
מור שבת בצלאל
צור יצחק, Israel

©כל הזכויות שמורות לסטודיו פילאטיס אנד מור / עוצב ע"י SITIX

צ'יה????


זרעי צ'יה??? אז בואו נבין יותר לעומר את חשיבות הצ'יה המדוברת לאחרונה... הצ'יה הוא זרעון קטן, עשיר בחלבון, סיבים, סידן, נוגדי חמצון ובאומגה 3 השימוש בו תורם לשינה טובה ורגועה. ומי לא זקוק לאחת כזו????

הזרעונים האגדתיים מתנפחים בקיבה, סופחים מים, יוצרים תחושת שובע לאורך זמן ומונעים התייבשות (דבר החשוב במיוחד לספורטאים ולסכרתיים).

מומלץ לשים אותם גם במים ולשתות על קיבה ריקה. אפשרת להשתמש בהם בשייקים, ביוגורט, או בסלט.

המינון המומלץ הוא להתחיל עם כפית אחת ביום ולאחר 3 שבועות אפשר להגדיל את הכמות כבר ל 2 כפיות ליום. בהמשך אפשר גם להכין דייסת צ'יה.

**בהריון- יש להיוועץ עם איש מקצוע לפני השימוש.


#ויטמיניםומינרלים