Pilates & More

סטודיו לפילאטיס ותנועה
מור שבת בצלאל
צור יצחק, Israel

©כל הזכויות שמורות לסטודיו פילאטיס אנד מור / עוצב ע"י SITIX

    כיווצי שרירים בזמן פעילות גופנית- מה כדאי לכם לאכול


    יש לכם כיווצי שרירים בספורט- מה כדאי לאכול?

    פעילות גופנית חשובה לבריאותנו, עם זאת, לפעמים תוך כדי פעילות גופנית או/ו לאחריה אנו חווים כיווצי שרירים חדים בשרירים. מדוע זה קורה?? אחת הסיבות היא חסך במגנזיום. המגנזיום הוא מינרל הנמצא כמעט בכל תאי הגוף ויש לו תפקיד מכריע בויסות ובקרה על מנגנון הרפיית השריר. במהלך פעילות גופנית ולאחריה גופינו עלול לאבד כמות גדולה של מגנזיום בזעה ובשתן ולכן עלול להיווצר חסך. בתזונה יש מספר מזונות עשירים במגנזיום שכדאי לשלב על מנת לעלות את צריכת המגנזיום: • קקאו • פיצוחים- גרעיני דלעת וגרעיני אבטיח. • טחינה- במיוחד טחינה גולמית • שקדים לא קלויים • קמח מלא- מוצרי מזון מקמח מלא כמו לחם, קרקרים...

    כתבה מלאה ומפורטת על נושא זה באתר במסגרת הכתבות על "תזונת ספורט"/יעל דרור. http://www.yaeldror.co.il/?pageId=7564