לחץ/סטרס!

עודכן ב: 23 אפר 2020


בתקופת החיים המודרניים הגוף והנפש שרויים במצב מתמיד של סטרס. השינויים שלחץ גורם ויוצר בגוף שלנו משפיע ישירות על היכולת הקוגנטיבית, כולל השפעה על יכולת הלמידה, זכרון וגם יציבות ואיכות החיים שלנו מבחינת רגשות, מצב רוח ותחושה. סטרס מייצר מצבים נפשיים ונוירולוגים והפרעות נפשיות לא-רצויות כמו למשל לחץ כרוני, חרדה, דיכאון והפרעת פוסט-טראומה. איך להפיג באופן טבעי? 1. תרגול, תרגול תרגול!! פעילות גופנית יכולה למנוע או להפחית עליות בהורמוני לחץ, ולכן המוח נפגם פחות. 2. מדיטציה! בתרגול מדיטציה הפחתה בלחץ מתרחשת מיד. 3. שינה טובה, לקראת שינה נסו להימנע מארוחות כבדות, אלכוהול ועישון.


לחץ, סטרס, פילאטיס, מור שבת בצלאל, צור יצחק, פעילות גופנית


פוסטים אחרונים

הצג הכול