Pilates & More

סטודיו לפילאטיס ותנועה
מור שבת בצלאל
צור יצחק, Israel

©כל הזכויות שמורות לסטודיו פילאטיס אנד מור / עוצב ע"י SITIX

    פינוקים מתוכננים

    *הקפידו על פינוקים מתוכננים* אז... נכון. מאמינה גדולה שתזונה היא מה שעושה את כל ההבדל.

    גורמת לירידה במשקל ובזכותה גם שומרים על ההשגים לכל החיים!

    אבל.. וזה אבל גדול!!!!

    זכרו ראשית כי אין כל הגיון ברעיון של דיאטה, כי אי אפשר להימנע מהכל לנצח.

    ככל שתרגישו רע יותר עם עצמכם, כך תבחרו במזון גרוע יותר והוא יגרום לכם להרגיש עוד יותר גרוע עם עצמכם, ואז שוב תבחרו במזונות שלא יעשו להם טוב וכך הלאה. כל דיאטה מגבילה מדי מובילה לכישלון. וזה היופי שבפינוק המתוכנן או באישור לאכול משהו אחר- הוא מסיר מכם את האשמה. אתם תדהמו לגלות מה האישור הפנימי הפשוט הזה מסוגל לעשות לשליטה העצמית שלכם.

    רעיון הפינוק המתוכנן מושלם במיוחד משום שהוא עוזר לכם לסנן את המאכלים הטעימים מאלה שלא שווים את זה ולאכול אותם בלי רגשות אשמה.


    עם זאת יש כמה כללים בסיסיים שעליכם למלא:

    א. יש לתכנן מראש את הפינוק המתוכנן- חשבו איזה מאכל אתם אוהבים במיוחד או למה אתם מתגעגעים ואז מצאו את המקום הטוב ביותר שבו כדאי לאכול אותו. אולי אפילו תמצאו זמן להכין אותו בבית.

    פינוק מתוכנן לא יועיל למשקל שלכם אם תאכלו אותו כל יום ולכן יש לתכננו לאכול אותו רק פעם בשבוע- הקדישו מחשבה רבה להחלטה זו.

    ב. אסור לכם להרגיש אשמים- אשמה מביאה לעלייה במשקל, חד וחלק.

    ג. תמצאו משהו ששווה את זה- אל תאכלו כמה ביסים מקינוח של מישהו אחר, בכך תפספסו את ההזדמנות לאכול משהו שאתם באמת משתוקקים לו.

    ד. תנהגו בחוכמה- זו ההזדמנות שלכם לאכול משהו טוב. אל תבזבזו את הפינוק על ממתקים מלאי כימיקלים או משקאות קלים. יש מאכלים שאינם נתונים למשא ומתן. רוצים גלידה?תאכלו גלידה אמיתית ולא פרוזן יוגורט שעשוי ממרכיבים עלומים, רוצים פיצה? תאכלו משולש או שניים עם סלט גדול. רוצים עוגיה? תאפו בעצמכם או לכו למאפייה ואל תאכלו אותה מאריזה בסופר. יש?

    ה. החליפו את העמילנים שלכם- ותרו על מנת פחמימה אחת והמירו אותה בפינוק המתוכנן שלכם.

    עם הביס הראשון בפינוק המתוכנן, שאלו את עצמכם- האם הוא טעים? האם הוא שווה את זה ואם אתם לא חשים כל אשמה. אם התשובה היא כן- יאללה התפנקו ותהנו מכל ביס. בהצלחה!!